Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Jessy1995 | użytkownik

imię i nazwiskoJustyna Kriger adresGniezno zarejestrowany20.02.2011 @15:29:06 ostatnio na stronie18.04.2011 @11:14:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.photoblog.pl/beautifullieee Gadu-Gadu5299049
digarty19 komentarze225 posty na forum0

komputer / sprzęt
sony alpha 500

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agochi    28.05.2011 @20:55:27
masz u mnie niespodziankę
~rightman    28.02.2011 @20:14:03
dzięki
~agochi    27.02.2011 @19:34:43
bardzo się cieszę ,ze tak młoda dziewczyna jest zainteresowana tym co piszę....wstyd mi za niektórych ludzi, że nic nie interesuję ...chociaż czasami pisze celowo, już o mało istotnych sprawach...bo te tereny są niezwykle fascynujące...chociaż na pierwszy rzut oka ..każdy..e tam ,jakieś północne Czechy..kicha...a mnie tam oczy wychodzą z orbit...wszytko po prosu sie chce im jakoś jak na zachodzie ,inna mentalność , a przy tym spokój kulturka.. tylko marzyć by u nas tak było...DZIĘKI Justynko oby ciekawość świata rosła w Tobie na potęgę buziaczki
~randomphoto    27.02.2011 @00:23:54
Ślicznie dziękuje za komentarz! Według mnie miało takie być, z zaskoczenia, sytuacyjne.
~dani103    26.02.2011 @19:52:01
Warto warto wiem
~PiotrekN    26.02.2011 @15:35:21
dzięki-po twoim zdjęciu widać,że warto tam wybrać się-pozdrawiam
~dani103    26.02.2011 @15:34:17
dzięki
~PiotrekN    26.02.2011 @15:22:03
byłaś w Paryżu-tak tylko z ciekawości pytam
~uszopleszo    26.02.2011 @11:31:21
well, thats OK. just my opinion
~MissBlair    25.02.2011 @15:07:28
Szkoda tochę, że ta plamka się "wcisła".
~pontonpl    24.02.2011 @15:05:31
bardzo ciekawa, bardzo kolorowa galeria, zapowiada sie dobrze, pozdrawiam
~Allvaro    23.02.2011 @19:08:20
(: Pozdrawiam ciepło
_______
Nie da się ocenić zdjęcia po miniaturce, to tak jakby ocenić książkę po okładce. Nie ukazuje ona wtedy wszystkich szczegółów.
~eugi    22.02.2011 @22:13:37
ďakujem
ostatnio edytowane: 2011-02-22 22:13:58
_______
~gitara0    22.02.2011 @22:12:11
tak to rybie oko...
_______
Miłego Pstrykania...))
~oluseq    22.02.2011 @20:37:47
dzieki wielkie
~agochi    22.02.2011 @20:33:12
staram Ci coś podpowiedzieć , a z czasem nabierzesz wprawy..bo szkoda takiej galerii by świeciła pustkami ale i tak jak na początkującą masz fajnych obserwatorów ..tak trzymaj
ostatnio edytowane: 2011-02-22 20:34:09
~agochi    22.02.2011 @20:05:14
opisuj chociaż mało, jak mnie teraz... to zawsze wciąga obserwowanych , bo dużo ludzi się interesuje nie tylko fotką ,ale i tym co się na zdjęciu dzieje, gdzie było robione.. powodzenia
~BASIK310175    22.02.2011 @19:56:10
DZIĘKUJĘ!
~agochi    22.02.2011 @19:54:22
miło mi,że się podobają... zawsze zapraszam bo dużo ciekawostek umieszczam, których nie znajdziesz w przewodnikach Twoja galeria też ciekawie sie zapowiada i dobre fotki..bee obserwować buziaki
~agochi    22.02.2011 @19:17:09
dzięki za odwiedziny...nowy gość..niesamowite pozdrawiam
~subiektywnamilosc    22.02.2011 @19:06:11
Dziękuję za ocenę. Zapraszam częściej.
Miłego wieczoru
_______
Zapraszam do swojej galerii ~~
~soooonia    21.02.2011 @21:30:43
fajna i to bardzo. ; ) dodaję do obserwowanych. : D
_______
więc przywitałem stratę czasu
ponieważ miłość nigdy nie była moim przyjacielem.
~soooonia    21.02.2011 @21:25:27
proszę, proszę. : ) kogo my tu mamy ? ; >
_______
więc przywitałem stratę czasu
ponieważ miłość nigdy nie była moim przyjacielem.
~mariofab    21.02.2011 @18:23:28
Dziękuję za komentarz. To jest Meczet Alabastrowy w Kairze. Pozdrawiam i polecam pozostałe zdjęcia.
_______
mariofab
~eugi    20.02.2011 @19:23:28
_______
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt